tom74
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 18:17, 19 Kwi 2011 Temat postu: GT 650 |
|
|
Podstawowe dane techniczne wersji GT 650R z 2007 r:
Marka Hyosung
Typ Sportowe
Silnik
Typ silnika V2 90
Rozrząd DOHC
Średnica cylindra 81.5 mm
Skok tłoka 62.0 mm
Pojemność 647 ccm
Stopień sprężenia 11.6:1
Rozruch Elektryczny
Rodzaj chłodzenia Ciecz
Moc (kW/KM) 76.43 KM (55.8 kW)) przy 9000 RPM
Moment obrotowy 68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) przy 7000 RPM
Skrzynia biegów 6 biegowa
Przeniesienie napędu na koło Łańcuch
Wymiary i waga
Wysokość siedzenia 780 mm
Masa pojazdu 208 kg
Zawieszenie
Opona przód 120/60-ZR17
Opona tył 160/60-ZR17
Hamulec przód Dwutarczowy
Hamulec tył Jednotarczowy
Średnica tarczy/bębna przód 300 mm
Średnica tarczy/bębna tył 230 mm
Prędkość i osiągi
Prędkość maksymalna 235 km/h
Stosunek masy do mocy 0.3675 KM/kg
Eksploatacja
Pojemność baku paliwa 17.0 litrów
Oceny użytkowników:
+ trakcja bez wzgl. na prędkość, komfort jazdy zwłaszcza kierowcy, silnik (kultura pracy, liniowy moment, dobre przyspieszenie), niska awaryjność motocykla pod warunkiem wykonywania wszelkich czynności serwisowych zgodnie z wytycznymi producenta, atrakcyjne ceny modeli używanych, niewygórowane ceny podzespołów, precyzyjna skrzynia biegów, skuteczne hamulce (po wymianie fabrycznych przewodów są jeszcze lepsze), rozsądne zużycie paliwa, frajda z jazdy, szerokie możliwości tuningu mechanicznego i optycznego, sporo akcesoriów dodatkowych, możliwość zaadoptowania sporej liczby podzespołów z modeli suzuki (SV 650, 1000)
- zbyt miękkie przednie zawieszenie, niska jakość plastików starszych roczników (do 2007 r), marka ciągle kojarzona z chińskim produktem, mało fachowych serwisów w Polsce, konieczność zamawiania podzespołów w sieci ze względu na słabe zaopatrzenie i małą liczbę serwisów, model w Polsce mniej popularny od wersji 250 i 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|