|
www.hyosungmotofan.fora.pl Forum użytkowników motocykli Hyosung
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roki1119
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poniatowa
|
Wysłany: Wto 20:22, 31 Mar 2009 Temat postu: Jak dodać hyoskowi tak z 10 kóni mocy? hmm |
|
|
Jak ktoś z was ma jakieś propozycje to piszcie.
z góry dzieki ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przems91
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:58, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nakleić naklejkę gt 250 chłopcze 10km nie spadnie ci z nieba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł_GT125
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grabowa
|
Wysłany: Śro 7:22, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ha! a ja wiem jak! kup cylindry tloki i pierscienie (nie wiem czy wal tez trzeba) od 250 i wtedy bedziesz mial z 30km dowal na tyle spojler on doda z 2000000koniów i wtedy bedzie zyleta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek1991
Administrator
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:46, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
łoooo a ja bym wogóle silnik wywalił i zrobił chujainoge!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roki1119
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poniatowa
|
Wysłany: Śro 18:20, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wy se jaja robicie ale ja mowie na powaznie 10 koni to wiem ze przesada ale napisalem zeby ruszyc ten temat a tak na powage pytajac to te 3 lub 2 kuce w jaki sposob dodac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł_GT125
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grabowa
|
Wysłany: Śro 21:15, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
najczęsciej sie to robi przez "rozwolnienie" tlumika czyli wyciagasz wszystkie bebechy daje Ci to 10% mocy. zmien filtr powietrza. a tak to nie wiem co wiecej zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przems91
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:54, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tak jak mowie tłumik nie poprawia raczej szybkości tylko lepiej sie zbiera nie wiem jak u was ale jak np jechałem 100 i puściłem manetke to chcialo mnie wysadzić z siedzenia a teraz luźno sobie leci wszystko rozcinałem i wybebeszałem każda rurke pzdro:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartezbiesal
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:46, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tlumika ja bym nie ruszal, bo czytalem ze sa bardziej wydajne fabryczne od jakis tuningowych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartezbiesal
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:49, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A poza tym jest sposob nie wiem ile to kucy dodaje, ale powoduje iz staje sie zrywniejszy... (Troszqu trzeba pogrzebac w gaznikach, moze troche dla bardziej zaawansowanych. opisze innego dnia jak ktos bedzie ciekaw).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roki1119
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poniatowa
|
Wysłany: Wto 20:34, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tlumik i tak musze zmienic bo fabryczny mam wybebeszony bez puchy i pogiety takze z deka przy okazji glosny jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek1991
Administrator
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:53, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Przeglądają ostatni książkę serwisową natrafiłem na ciekawą rzecz tylko nie jestem do końca pewein cyz dobrze ją interpretuje, optóż patrzą na tabęlę w której wypisane są, jak myśle rozmiary dzysz gaźnika, trafiłem na ciekawostkę dyszę nie są tych samych rozmiarów!!!!!!!!!! zprzedniego gaźnika dysza ma rozmiar 87,5 a z tylniego 90 . być może jest to forma blokadyi ograniczenia mocy motorka !!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartezbiesal
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:32, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jestem mechaniorem, ale sie dowiem na dniach. Moze to byc rowniez ze wzgledu na to, ze tylny cylinder osiaga wieksza temperature niz przedni wiec aby sie nie przegrzewal sa mniejsze dysze.
Myslenie jest zlotem _PLUS za pomysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|